torsdag 2. februar 2012

Min første handel på eBay

Betalte denne 28. januar. Mottok den i posten i dag 2. februar. Avsender fra Andover, USA. Og hva var det i pakken?

Flyers. Jeg manglet tre stykk. Twilight Zone, Scared Stiff og Theatre of Magic. Fant alle hos en og samme selger på eBay og slo til. Nå er samlingen så komplett som jeg ønsker. Det er alle spill jeg har, eller har hatt. Unntaket er Teenage Mutant Ninja Turtles, Vegas og Revenge From Mars. Da jeg hadde disse, samlet jeg ikke på flyere. Dette begynte med Cirqus Voltaire og The Machine: Bride of Pinbot. Så, jeg har satt en regel. Skaff flyer mens du har spillet, eller dropp det. Med mindre disse tidligere nevnte flyers skulle dukke opp til en rimelig penge. Da vil jeg vurdere å ta de med i samlingen. Det kan bety mer når jeg kommer lenger ut i utbyttingen. Hvem vet... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar