lørdag 4. februar 2012

Shopping av Theatre of Magic, Del 3 (montering, rengjøring)

Det tar sin tid. Siden jeg fikk Transformers har jeg ikke hatt det veldig travelt med å få i stand Theatre of Magic. Men, jeg har fått gjort litt plukk her og der. Det dukker opp en del ting jeg ikke var klar over etter hvert som jeg plukker ting fra hverandre og gjør rent.



Her mangler det to center ramp targets. Disse var helt knust i småbiter. Jeg skal montere nye her. Nye forsterkede skal jeg montere.

Pop bumperne virket litt trege. Og det var kanskje ikke så rart. Det så jo helt jævli ut.

Da bytter vi ut litt deler, så ser vi åssen det blir.

Nytt og fint

Ferdig montert.

Hvorfor har de brukt så lange skruer her? Jeg har ikke lange hylser til skralla mi. Var slitsomt å skru av og på. Men. Så blei det bra også.

Ferdig snart?

 Har pusset og gnikket masse metalldeler. Her er et lite utvalg Ramp Protectors.

 Sabretooth må jo også få seg liten shine. Jeg er bokstavlig talt drittlei all møkka på dette spillet nå.


Det var ikke stort. Hvis jeg har lysta, så kanskje jeg klarer å få maskina ferdig i løpet av helga. Det hadde jo vært litt digg. Lengter etter å spille litt Theatre of Magic.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar