lørdag 3. desember 2011

The Addams Family Book Case og GC

Justerte litt på book case i dag. Den lå litt høyt i forhold til playfielden. Dette medførte at det hang seg opp en ball i ny og ned.

Det er en stund siden jeg spilte TAF sist. Jeg starta et spill hvor jeg kun fokuserte på på book case, for å se at ballen trilla fint. Jeg følte at den første ballen gikk veldig bra, så jeg endret strategi til å prøve å få litt poeng. Og det endte jeg opp med å få også. Slo min gamle rekord med rundt 144 millioner.
Jeg vet ikke om dette er et tegn på at jeg begynner å få dreisen på spillinga. Det føltes i alle fall som om jeg var i sonen (kan ha vært flaks), og skudda jeg prøvde på, satt gang på gang.

Book case var litt høyt justert. Fanget baller på denne måten.
Vel. Book case blei bedre. Den er litt skjev ennå, så jeg får se litt nærmere på det en annen gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar