torsdag 17. november 2011

Scared Stiff er i hus

Nå har jeg endelig fått hentet hjem Scared Stiff. En liten road trip til København måtte til


Venter på å få kjøre ombord på Pearl Seaways

På vei ut av københavn sentrum. Nærmer meg nå Farum, der jeg skal hente spillet

Og da er spillet på plass. I en lånt Avensis
(Takk til Tor-Erik)

Hadde lyst til å besøke Copenhagen Pinball League. Men det var stengt pga. sykdom.

Og hva er vel mer naturlig enn en kasse med gratis øl midt på gata?

Da er vi endelig hjemme igjen

Oppe og kjører, ved siden av Cirqus Voltaire.

Spotless. Kabinettet er i utrolig bra stand.

Ingenting å pirke på her

Litt krimskrams langs kantene. Men ikke værre enn at jeg kan leve med det.

Well. Hello there

Jeg må finne ut av hvordan "paint wash" fungerer.
Og frem med loddebolten, så "skull pile" kan få noen LEDs.

Playfielden er i veldig bra stand. Men, jeg har en ny i bestilling :)
Slingshot monsters skal også modifiseres. Boney flippers hadde vært no.

Eeeeeek.
Phui, det var bare Polaris ja :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar