mandag 2. juli 2012

Spider-Man i hus

Jeg fikk endelig på plass Spider-Man i stua for noen dager siden. Det er en fantastisk flott maskin. Utrolig morsomt gameplay på denne. Flyten er det ingenting å si på. Steve Ritchie har virkelig lagt sjela si i designet av dette spillet. Rampene er kjappe, og gir en ubeskrivelig ålreit følelse når man får inn noen fete kombinasjoner. Spesielt oppløftende er det om man setter Venom rampen med øvre høyre flipper.

Det er en usedvanlig flott maskin å se på. Grafikken er flott å se på. Det eneste jeg ikke er særlig glad i, er fotografiene som er brukt på en del av plastikken på playfield. Men, det skal det gå ann å få gjort noe med. Jeg har sett to forskjellige typer slingshot plastikk til salgs på eBay. Disse har etter min mening et mye bedre design enn hva som står i originalt fra Stern.

Maskinen skal få full LED oppgradering. Tester derfor ut noen forskjellige typer. Rescue MJ har fått en Warm White, mens New Goblin har fått en Bright White fra Coin Taker. Venom, Sandman og Green Goblin har fått Super Brights i henholdsvis Blå, Gul og Grønn. Jeg har en viss formening om hvilke LEDs jeg skal bruke. Det er i alle fall helt klart at hvite inserts ikke får Warm White :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar